خلاصه کتاب ” اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ ” اثر ” دِنیس لی یون ” What Great Brands Do by Denise Lee Yohn
این کتاب درباره چیست؟
در کتاب اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ (یا برندهای بزرگ چه میکنند)، دِنیس لی یون از تجربهی 25 سالهی خود در برند سازی برای پردهبرداری از رازهای برند سازی استفاده میکند. در این کتاب، با اصول اساسی که نایک، اپل و استارباکس را به نامهایی معروف تبدیل کرد آشنا میشوید.چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟
- مدیرعاملان، مدیران اجرایی و بنیانگذاران شرکتها
- علاقهمندان به بازاریابی و برند سازی
نویسنده این کتاب کیست؟
دِنیس لی یون یا دنیز لی یونمتخصص برندینگ، سخنران و نویسندهی شناختهشده است که در آموزش شرکتها در پایهگذاری مؤثر و قابل بهرهبرداری برندشان تخصص دارد.این خلاصه کتاب، مخصوص اعضای الماسی است😍
روان و ساده و فطری
خوب