خلاصه کتاب برندهای بزرگ چه می‌کنند

اصول برندسازی در کسب‌وکارهای بزرگ | خلاصه کتاب برندهای بزرگ چه می‌کنند

زمان مطالعه: 17دقیقه

خلاصه کتاب « برندهای بزرگ چه می‌کنند | What Great Brands Do » اثر « دِنیس لی یون | Denise Lee Yohn » هفت اصل برندسازی که بهترین‌ها را از بقیه جدا می‌کند

این کتاب درباره چیست؟

در کتاب برندهای بزرگ چه می‌کنند، دِنیس لی یون از تجربه‌ی 25 ساله‌ی خود در برند سازی برای پرده‌برداری از رازهای برند سازی استفاده می‌کند. در این کتاب، با اصول اساسی که نایک، اپل و استارباکس را به نام‌هایی معروف تبدیل کرد آشنا می‌شوید.

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

  • مدیرعاملان، مدیران اجرایی و بنیان‌گذاران شرکت‌ها
  • علاقه‌مندان به بازاریابی و برند سازی

نویسنده این کتاب کیست؟

دِنیس لی یون متخصص برندینگ، سخنران و نویسنده‌ی شناخته‌شده است که در آموزش شرکت‌ها در پایه‌گذاری مؤثر و قابل بهره‌برداری برندشان تخصص دارد.
این خلاصه کتاب مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *