خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ

خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان

زمان مطالعه: 19دقیقه

خلاصه کتاب ” رقابت با ماهی بزرگ ” اثر ” آدام مورگان ” Eating The Big Fish by Adam Morgan
5 امتیاز از مجموع 1 نظری که ثبت شده

این کتاب درباره چیست؟

کتاب رقابت با ماهی بزرگ (منتشرشده در سال 2009) یک نمای کلی استراتژیک ارائه می دهد از اینکه چگونه برندهای درجه دوم و سوم می‌توانند رهبران صنعت را به چالش بکشند و به رده‌های بالای دنیای تجارت صعود کنند. این خلاصه کتاب مملو از توصیه‌های ملموس است که به برندهای نوظهور کمک می‌کند تا در بازارهای رقابتی نامی برای خود دست و پا کنند.

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

  • صاحبان مشاغلی که می‌خواهند در صنعت خود برتر باشند
  • متخصصان بازاریابی
  • دانشجویان MBA (Master of Business Administration) یا دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار

نویسنده این کتاب کیست؟

آدام مورگان نویسنده‌ای پرفروش و بنیانگذار شرکت مشهور مشاوره بازاریابی eatbigfish است که به مشتریان کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی قدرتمندی بسازند.

این خلاصه کتاب، مخصوص اعضای الماسی است😍

1 دیدگاه برای “خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توی سایت ثبت نام کن تا کیفِ پولت 1 میلیون تومان شارژ بشه!
ثبت نام
close-image