ضمانت اورجینال بودن کتاب ها و حصولات

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که تمام کتاب‌ها و محصولاتی که در سایت فروخته می‌شوند و به‌صورت فیزیکی برای مشتریان ارسال می‌شوند، اورجینال بوده و اصل می‌باشند. این کتاب‌ها توسط قدرتمندترین ناشران بین‌المللی دنیا طراحی و چاپ می‌شوند؛ لذا کباب و کتاب اورجینال بودن کتاب‌ها را ضمانت می‌کند. همچنین تمامی محصولات دیگر نیز وارداتی میباشند و کباب و کتاب اورجینال بودن آن‌ها را ضمانت می‌کند.

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در 7 روز هفته

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که در بستر آنلاین و از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ، اینستاگرام، تلگرام، بله و … به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پاسخگوی کاربران باشد.
همچنین زمان پاسخگویی از طریق تلفن تماس به شماره‌ی 09030925756 از ساعت 8 صبح الی 21 شب می‌باشد.(در تمام روزهای سال حتی روزهای تعطیل)
اگر به هر دلیلی ارتباط شما با همکاران ما وصل نشد؛ جای هیچ نگرانی نیست. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

تماس با ما

ضمانت بازگشت وجه به طور تمام و کمال

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که در صورت عدم رضایت خریدار از محصول دریافتی، تا مدّت 10 روز بعد از دریافت محصول و در صورت سالم بودن آن؛ وجه پرداختی به طور تمام و کمال به مشتری بازگشت داده خواهد شد و محصول به کباب و کتاب مرجوع خواهد شد.
قابل ذکر است زمان بازگشت وجه به خریدار، بعد از چک نهایی محصول صورت خواهد گرفت که این زمان ممکن است از 2 هفته تا 1 ماه متغیر باشد.

امکان مرجوعی و بازگشت رایگان محصول

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که در صورت عدم رضایت خریدار(طبق قوانین و شرایط ضمانت بازگشت وجه به طور تمام و کمال) تمامی هزینه‌های مربوط به بازگشت کالا را متقبّل شود.

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که تمامی سفارشات ثبت شده را در سریع‌ترین زمان ممکن و طبق همان زمان گفته شده در صفحه‌ی پرداخت به دست خریدار برساند. 
سفارشات شهر تهران با پیک و سفارشات بقیه‌ی شهرهای ایران با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.
همچنین در صورت ارسال توسط پست پیشتاز، کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید سفارش خود را رهگیری بفرمایید.

بسته‌بندی و ارسال رایگان محصولات

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که محصولات خریداری شده توسّط خریدار را با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت رایگان، بسته‌بندی و ارسال کند.
کباب و کتاب خود را موظّف می‌داند که محصول در مرحله‌ی بسته‌بندی و ارسال به هیچ وجه نباید صدمه ببیند. با توجّه به سطح بالای بسته‌بندی کتاب‌ها و دیگر محصولات، این موضوع ممکن است به ندرت پیش بیاید. ولی بااین‌وجود خریدار از زمانِ دریافتِ محصول، به مدّت 48 ساعت فرصت دارد این موضوع را به اطّلاع کباب و کتاب برساند. در این شرایط کباب و کتاب موظّف است به صورت رایگان نسبت به تعویض محصول اقدام کند.

امنیت پرداخت و اطلاعات کاربران سایت

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که از امن‌ترین و به‌روزترین درگاه‌های بانکی کشور برای پرداخت الکترونیکی سایت استفاده کند.
کباب و کتاب همچنین متعهّد می‌شود که امنیت اطّلاعات کاربران سایت را برقرار کند؛ به این معنی که اطّلاعات کاربران سایت به‌هیچ‌وجه از طرف کباب و کتاب در اختیار شخص، شرکت یا سازمانِ ثالثی قرار نخواهد گرفت.

مجهز به گواهینامه‌ی بین‌المللی SSL

کباب و کتاب متعهّد می‌شود که تمام فعّالیت‌های وب‌سایت، تحتِ پروتکلِ امنیتیِ SSL یا Secure Socket Layer انجام می‌شوند. این پروتکل، راه حلی امن جهت برقراری ارتباطات میان یک سرویس‌دهنده و یک سرویس‌گیرنده توسط شرکت Netscape ارائه می‌کند.