خلاصه کتاب برندهای بزرگ چه می‌کنند

خلاصه کتاب اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ اثر دنیس لی یون

زمان مطالعه: 17دقیقه

خلاصه کتاب ” اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ ” اثر ” دِنیس لی یون ” What Great Brands Do by Denise Lee Yohn
5 امتیاز از مجموع 1 نظری که ثبت شده

این کتاب درباره چیست؟

در کتاب اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ (یا برندهای بزرگ چه می‌کنند)، دِنیس لی یون از تجربه‌ی 25 ساله‌ی خود در برند سازی برای پرده‌برداری از رازهای برند سازی استفاده می‌کند. در این کتاب، با اصول اساسی که نایک، اپل و استارباکس را به نام‌هایی معروف تبدیل کرد آشنا می‌شوید.

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

  • مدیرعاملان، مدیران اجرایی و بنیان‌گذاران شرکت‌ها
  • علاقه‌مندان به بازاریابی و برند سازی

نویسنده این کتاب کیست؟

دِنیس لی یون یا دنیز لی یونمتخصص برندینگ، سخنران و نویسنده‌ی شناخته‌شده است که در آموزش شرکت‌ها در پایه‌گذاری مؤثر و قابل بهره‌برداری برندشان تخصص دارد.

این خلاصه کتاب مخصوص اعضای الماسی است😍

توی سایت ثبت‌نام کن و یه کد تخفیف 50 درصدی عضویت الماسی بگیر!!!

بعد از ثبت‌نام؛ کد تخفیف برای شما پیامک می‌شود😊

2 دیدگاه برای “خلاصه کتاب اصول برندسازی در کسب و کارهای بزرگ اثر دنیس لی یون

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *