بازاریابی و فروش, خلاصه کتاب, عضویت الماسی
خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان
خلاصه کتاب ” رقابت با ماهی بزرگ ” اثر ” آدام مورگان ” Eating The Big Fish by Adam Morgan [stars_rating_avg]
این کتاب درباره چیست؟
کتاب رقابت با ماهی بزرگ (منتشرشده در سال 2009) یک نمای کلی استراتژیک ارائه می دهد از اینکه چگونه برندهای درجه دوم و سوم میتوانند رهبران صنعت را به چالش بکشند و به ردههای بالای دنیای تجارت صعود کنند. این خلاصه کتاب مملو از توصیههای ملموس است که به برندهای نوظهور کمک میکند تا در بازارهای رقابتی نامی برای خود دست و پا کنند.چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟
- صاحبان مشاغلی که میخواهند در صنعت خود برتر باشند
- متخصصان بازاریابی
- دانشجویان MBA (Master of Business Administration) یا دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار
نویسنده این کتاب کیست؟
آدام مورگان نویسندهای پرفروش و بنیانگذار شرکت مشهور مشاوره بازاریابی eatbigfish است که به مشتریان کمک میکند تا استراتژیهای بازاریابی قدرتمندی بسازند.این خلاصه کتاب، مخصوص اعضای الماسی است








خدا قوت