خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان

خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ

خلاصه کتاب ” رقابت با ماهی بزرگ ” اثر ” آدام مورگان ” Eating The Big Fish by Adam Morgan [stars_rating_avg]

این کتاب درباره چیست؟

کتاب رقابت با ماهی بزرگ (منتشرشده در سال 2009) یک نمای کلی استراتژیک ارائه می دهد از اینکه چگونه برندهای درجه دوم و سوم می‌توانند رهبران صنعت را به چالش بکشند و به رده‌های بالای دنیای تجارت صعود کنند. این خلاصه کتاب مملو از توصیه‌های ملموس است که به برندهای نوظهور کمک می‌کند تا در بازارهای رقابتی نامی برای خود دست و پا کنند.

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

  • صاحبان مشاغلی که می‌خواهند در صنعت خود برتر باشند
  • متخصصان بازاریابی
  • دانشجویان MBA (Master of Business Administration) یا دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار

نویسنده این کتاب کیست؟

آدام مورگان نویسنده‌ای پرفروش و بنیانگذار شرکت مشهور مشاوره بازاریابی eatbigfish است که به مشتریان کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی قدرتمندی بسازند.

این خلاصه کتاب، مخصوص اعضای الماسی است

One thought on “خلاصه کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question